Politica de retur

POLITICA DE RETUR


Shopping online


Acceptam retururile in termen de 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziție, din păcate, nu putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a returna produsul, va rugam accesati https://returns.aftership.com/clote.ro

Aici gasiti toate informatiile necesare pentru returul produselor.

Ulterior va rugam sa introduceţi produsul pe care doriţi să il returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră.

Cheltuielile pentru returul produsului sunt suportate de catre dumneavoastra.

Adresa la care trebuie returnat coletul este: Calea Turzii 199, Biroul 3, Cluj-Napoca, Cluj

Asigurați-vă că ați notat numărul comenzii în cazul în care trebuie să contactați Serviciul pentru clienți mai târziu.

Pentru a fi eligibil de returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat,  în aceeași stare in care l-ați primit si sa nu prezinte deteriorari datorate uzurii. Acesta trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original si sa fie insotit de documentele primite la achizitie. Totodata produsul trebuie sa aiba eticheta orginala.

Pantofii trebuie sa fie in cutia originala, fara defecte cauzate de utilizarea acestora. Nu vom primi incaltaminte cu urme de uzura. Va sfatuim sa probati pantofii pe covor pentru a evita aparitia urmelor pe talpa.

Anumite tipuri de bunuri nu pot fi returnate precum cardurile cadou.


Restituirile (dacă este cazul)

Odată ce coletul a ajuns la noi cu produsul returnat, acesta va fi inspectat si vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul. De asemenea vă vom notifica in legatura cu aprobarea sau respingerea rambursării dvs..

Dacă produsul este eligibil, atunci rambursarea dumneavoastra va fi procesata, iar noi vom returna prin transfer bancar contravaloarea produsului in termen de 24 ore de la data primirii si validarii returului.


Restituirile târzii sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă in termen de 48 de ore nu ați primit contravaloarea produsului vă rugăm să ne contactați la contact@clote.ro.


Schimburi (dacă este cazul)

Toate produsele sunt controlate pentru calitate si verificate pentru orice probleme sau defecte inainte sa fie trimise catre client. Desi incercam sa oferim o imagine cat mai fidela in ceea ce priveste culorile produselor, existenta unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori sa fie usor modificate fata de cele originale. De aceea garantarea faptului ca ceea ce afiseaza monitorul respecta 100% culoarea produsului in realitate nu poate fi facuta de Clote.ro.

Daca ati primit produse ce sunt defecte sau deteriorate putem sa le schimbam cu acelasi articol. In acest sens va rugam sa ne trimiteti un email la contact@clote.ro.


Cufarul cu haine


Acceptam retururile in termen de 20 zile. Dacă au trecut 20 zile de la achiziție, din păcate, nu putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a returna produsele, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa contact@clote.ro cu datele necesare pentru returnarea banilor (codul IBAN de 24 caractere, banca, nume si prenume) si sa ne anuntati cand este pregatit coletul pentru preluare. Noi vom trimite un reprezentant DPD Courier la adresa mentionata de dumneavoastra. Numai in acest fel transportul de retur este gratuit (valabil pentru comenzi in Romania).

Daca doriti sa trimiteti coletul cu o companie de curierat aleasa de dumneavoastra, veti fi responsabil pentru costurile de transport.

Pentru a fi eligibile de returnare, produsele  trebuie să fie neutilizate,  în aceeași stare in care le-ați primit si sa nu prezinte deteriorari datorate uzurii. Acestea trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original si sa fie insotite de documentele primite la achizitie. Produsele trebuie sa aiba eticheta originala.

Pantofii trebuie sa fie in cutia originala, fara defecte. Nu vom primi incaltaminte cu urme de uzura. Va sfatuim sa probati pantofii pe covor pentru a evita aparitia urmelor pe talpa.

Ne rezervam dreptul de a nu ramburasa suma de bani daca produsele nu indeplinesc cerintele mentionate mai sus.


Restituirile (dacă este cazul)

Odată ce coletul a ajuns la noi cu produsele returnate, acestea vor fi inspectate si vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsele. De asemenea vă vom notifica in legatura cu  aprobarea sau respingerea rambursării dvs..

Dacă produsele sunt eligibile, atunci rambursarea dumneavoastra va fi procesata, iar noi vom returna prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de 24 ore de la data primirii si validarii returului.


Restituirile târzii sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă in termen de 48 de ore nu ați primit contravaloarea produselor vă rugăm să ne contactați la contact@clote.ro.